سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اینستاگرام پالیزافزار
توییتر پالیزافزار
گوگل پلاس پالیزافزار
فیس بوک پالیزافزار
وردپرس پالیزافزار
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

99/9/9
2:58 ع

کیفیت و قیمت دستگاه حضور و غیاب مهم ترین فاکتورهایی هستند که در هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب بسیار حائز اهمیت می باشند. چه بسیار دستگاه هایی وجود دارند که با قیمتی ارزان فروخته شده اما به علت عدم کیفیت کافی و یا در نظر نگرفتن سایر شرایط به هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب، سازمان متضرر شده و هزینه مجددی برای خرید دستگاه حضور و غیاب پرداخته اند. اکنون قصد داریم مهم ترین شاخص هایی که در تعیین قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، اثر انگشتی و کارتی تاثیر بسزایی دارند را بررسی نماییم تا شما عزیزان با آگاهی کامل اقدام به خرید دستگاه حضور و غیاب نمایید.

تاثیر تکنولوژی بر قیمت دستگاه حضور و غیاب:

قیمت دستگاه حضور و غیاب به فاکتورهای زیادی از جمله تکنولوژی به کار رفته در دستگاه حضور و غیاب نظیر تکنولوژی تشخیص کف دست (Palm Hand)، تشخیص عنبیه (Iris)، تشخیص چهره (Face Recognition)، اثر انگشت (Fingerprint) و کارتخوان (Card Reader) بستگی دارد. همزمان با پیشرفت تکنولوژی، الگوریتم های شناسایی نیز در دستگاه حضور و غیاب بروزرسانی می گردند. اکثر دستگاه های حضور و غیاب پالیزافزار شامل دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره ، حضور و غیاب اثر انگشتی و حضور و غیاب کارتی می باشد که به ترتیب ذکر شده شامل بالاترین قیمت و به تدریج ارزان ترین دستگاه حضور و غیاب می باشد. به عنوان مثال قیمت دستگاه حضور و غیاب انگشتی از قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره ارزان تر می باشد.

تاثیر برند بر قیمت دستگاه حضور و غیاب:

دستگاه های حضور و غیاب پالیزافزار شامل دستگاه های تولید داخلی و دستگاه های خارجی با نمایندگی رسمی فروش در ایران می باشد. بدیهی است که قیمت دستگاه حضور و غیاب تولید داخل ارزان تر و به صرفه تر از نمونه های مشابه خارجی می باشد. دستگاه های حضور و غیاب داخلی که همواره تیم تحقیق و توسعه (R&D) پالیزافزار با تلاش بی وقفه توانسته است آخرین الگوریتم های شناسایی بیومتریک را بر روی دستگاهها پیاده سازی و ارتقا دهند عبارتند از: دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و کارتی تیارا (Tiara)، دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و کارتی تایمکس پلاس (Timax Plus)، دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و کارتی تایمکس (Timax). سایر برند دستگاه های حضور و غیاب پالیزافزار وارد شده از شرکت Virdi کره جنوبی و تعداد کمی از شرکت ZKTeco چین می باشد.

جهت ادامه مطالعه این مطلب به این لینک مراجعه نمایید:

قیمت دستگاه حضور و غیاب

 


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ